STAGIAIR(E) PR & COMMUNICATIESTRATEEG & MARKETEER

 

Heb jij een goede pen? Heb je gevoel voor taal zodat je deze droge vacature veel aansprekender kunt opschrijven? Bezit je originele ideeën? Heb je gevoel bij de online wereld en weet je hoe je met tekst de aandacht kunt trekken? Heb je zin om een startup mede op de kaart te zetten?

 

Wij zijn hard op zoek naar een gedreven stagiair(e) die onze communicatie, PR en marketing activiteiten professioneel vorm gaat geven. Je wilt van je laten horen, je hebt gevoel wat er om je heen gebeurt, en weet daar slim op in te spelen. Je bent ambitieus en vindt psychologie meer dan interessant.

 

WIE OF WAT IS FITCH?

“Je baan moet je inspireren”. Vanuit deze gedachte heeft Nicolas Pop, een jonge gedreven psycholoog, Fitch opgezet. Fitch staat voor fit en match: mensen die goed op hun plek zitten stuwen het succes van de organisatie vooruit. Fitch identificeert kwaliteiten van mensen zodat deze beter kunnen worden ingezet. Fitch ontwikkelt persoonlijkheidstesten voor verschillende doelstellingen: studiekeuze, beroepskeuze, persoonlijke ontwikkeling, en organisatie-ontwikkeling.

 

Hoewel de startup inhoudelijk goed staat, kan de communicatie naar buiten véél beter. We staan op het punt om door te breken: de wereld moet weten dat we bestaan! Dat is jouw uitdaging!

 

JE UITDAGINGEN OP EEN RIJ …

In het kort, twee zaken: schrijven en publiceren. Iets langer:

  1. origineel bloggen over persoonlijkheid zodat we INTERESSE WEKKEN
  2. onze website volledig SEO-proof maken, zodat we GEVONDEN worden
  3. van bestaande relaties een COMMUNITY BOUWEN en ze voorzien van interessante informatie
  4. linkedin / twitter account uitbouwen naar 1.000 VOLGERS
  5. twee ONLINE MARKETINGACTIES verzinnen, opzetten en uitzetten

 

JE KENNIS EN KUNDE …

  1. HBO of WO student en je volgt een studie in de richting Media, Marketing en/of Communicatie.
  2. een goede en foutloze beheersing van de Nederlandse taal
  3. kennis op het gebied van SEO en hoe je deze slim kan omzetten in praktisch toepasbaarheid
  4. ervaring met het gebruik van sociale media
  5. beschikbaar voor een periode van minimaal 4 maanden beschikbaar vanaf januari / februari 2017

 

WAT BIEDEN WIJ JE?

Een uitdagende en ondernemende stage in een klein en jong bedrijf met volop de mogelijkheden je verder te ontwikkelen in de wereld van communicatie en marketing. Een inspirerende werksfeer en locatie in hartje Utrecht waar je je werkzaamheden kunt uitvoeren. Een stagevergoeding van € 500 op basis van een werkweek van 40 uur. Part-time werken is ook mogelijk.

 

Word je enthousiast? Stuur een e-mail naar aya@fitch.nl voor 30 januari 2017 en schrijf in maximaal 200 woorden waarom je hier aan de slag wilt gaan. Stuur je cijferlijst, C.V. en al het andere waarvan jij denkt dat het bij kan dragen om ons te overtuigen! Uiteraard maken onze testen onderdeel uit van onze sollicitatieprocedure!